mentes élet

mentes élet

2017. március 27., hétfő

Barack krémleves

Kislányom nagyon szereti a gyümölcsöket és a leveseket, ezért ezt most összekombináltam neki :D

Hozzávalók: 

- befőtt barack
- 1 db alma
- növényi tej
- rizsliszt
- kukoricadara


Elkészítés:

A barackot (kb. 2 egész házi befőtt barack) és a feldarabolt almát fölteszem annyi vízbe főni, hogy éppen ellepje. Kis fahéjat rakok bele és fedő alatt puhára főzöm majd a rizstejjel és rizsliszttel behabarom (ki milyen sűrűre akarja). Az egészet botmixerrel összekeverem.

Én készítettem bele neki kukoricadara gombócokat (de ez kihagyható, mert enélkül is nagyon finom lett)

Kukoricadarát rizstejben sűrűre felfőztem majd a kihűlt darából gombócokat formáltam és a levesbe tettem.
Mondanom sem kell, hogy a lányom imádta a levest.

Az meg, hogy ki milyen gyümölcsből készíti el, csak a fantázia szab neki határt. Én eltudom képzelni például banánból vagy eperből is :) lehet friss, fagyasztott és befőtt gyümölcs is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése