mentes élet

mentes élet

2017. március 12., vasárnap

Fokhagyma

Első gyógynövényünk a fokhagyma lesz!


A fokhagyma antibakteriális és antimikotikus (gombaellenes) hatása révén légúti megbetegedések és a Candida albicans okozta fertőzések kezelésében használatos. Továbbá tágítja az ereket is. Rendszeres, kúraszerű alkalmazása csökkenti a vér káros LDL-koleszterin-szintjét, antioxidánsként serkenti az immunrendszert, csökkenti a mellkasi fertőzéseket, véralvadásgátló- és vérnyomáscsökkentő. Főbb hatásai közé sorolandó még az antibiotikus (antibakteriális), nyálkaoldó hatás. A népi gyógyászatban meghűléses betegségeket is gyógyítanak vele. A fokhagyma baktérium ölő hatásának köszönhetően tisztítja a szervezetet. A Koch-féle tbc-bacilusokat az 1/1500 hígítású fokhagymakivonat megöli. Enyhíti a menstruációs görcsöket.

Úgy is mondhatnánk, hogy a fokhagyma mindenre jó. Sokan úgy vélik, hogy hatása a penicilinével vetekszik. Pusztítja szervezetünkben a gombákat, baktériumokat.

Nekem sokáig volt tyúkszem a kezemen, amit már mindenhogy próbáltam eltüntetni, végül egy 3 hónapos fokhagyma kúra segített ebben (a tyúkszemem teljesen elmúlt). A fokhagymát kapszula formában ajánlom szedni két dolog miatt is. Az első: a kellemetlen szájszag a kapszulánál nem érezhető. A második: én próbáltam, hogy minden nap 2-3 gerezd fokhagymát szétvagdosok és lenyelem, mint a gyógyszert és nem várt mellékhatások jelentkeztek :) szédültem, gyengének éreztem magam. A fokhagyma erős vérnyomáscsökkentő!!!(ilyen formában).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése